ציד הקוראים התחיל: 100 מילים של שיווק אגרסיבי
אם תהפכו את רוב ספרי הקריאה שנמכרים כיום, תמצאו בצד האחורי של הכריכה טקסט קצר. הטקסט הזה הוא ההזדמנות העיקרית של הסופר להזמין את הקורא
אם תהפכו את רוב ספרי הקריאה שנמכרים כיום, תמצאו בצד האחורי של הכריכה טקסט קצר. הטקסט הזה הוא ההזדמנות העיקרית של הסופר להזמין את הקורא
שם של ספר הוא המילים הכי חשובות בספר. חייבים להשקיע בו הרבה מחשבה, הרבה יותר מבכל צירוף מילים אחר בספר. השם הוא לא משהו שבוחרים
תמיד כדאי לנסות להוציא את הספר שכתבתם בהוצאות גדולות ומוכָּרות. זהיחסוך לכם זמן וכסף, והכי חשוב – המוצר המוגמר יהיה כנראה איכותי יותר מאשר בהוצאה
איורים הם תוספת הכרחית לספרי ילדים. כיום כמעט שלא תמצאו ספר ילדים נטול איורים. אם אתם כותבים ספר ילדים, איש המקצוע החשוב ביותר שאתם זקוקים
אם תסתכלו בדף התודות של ספרים מוצלחים, לעתים קרובות תראו תודה מיוחדת, הגדולה מכולן, שהסופר מקדיש לעורך הספרותי שלו (בדרך כלל קוראים לו סתם "העורך").
בגדול, יש ארבע דרכים להוצאת ספר לאור. במאמר זה אפרט על התהליך כולו, מה בעצם עושות ההוצאות לאור, באיזה סדר, וגם כמה זה עולה. המאמר
כמה עולה להוציא ספר לאור? איך בכלל עושים את זה? למי פונים, מאיפה מתחילים? אלו שאלות שאנשים שואלים אותי מפעם לפעם. אני נוהג לתת להם